Wat moet ik doen als ik een artikel wil ruilen of retourneren?

Indien je een artikel wilt ruilen of retourneren dan mag je dat doen binnen 14 dagen na ontvangst. Claims die later dan de aangegeven periode worden ingediend, worden niet geaccepteerd.

Voordat je een artikel retour zendt, dien je een email te sturen aan klantenservice@sieraden-website.nl of je neemt contact op via het contactformulier. Je ontvangt via e-mail instructies voor de retourzending van het artikel.

BELANGRIJKE INFORMATIE:
De kosten voor het terugsturen van een artikel zijn voor rekening van de klant. Geretourneerde artikel(en) moeten in de originele verpakking naar ons kantooradres worden verzonden en verzekerd zijn.

Voor ruilclaim(s) zijn klanten ook verantwoordelijk voor de verzendkosten van de geretourneerde artikelen.

Houd er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor alle verzendkosten. De klant is ook verantwoordelijk ons te informeren over het trackingnummer voor het retourpakket.

Wat mag ik retourneren?

Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden. Indien mogelijk dan graag de artikelen in de originele verpakking retour sturen. Actie of afgeprijsde artikelen mag je vanzelfsprekend ook retourneren.

Om hygi├źnische redenen kunnen we geen ruil of retour voor oorbellen accepteren.

Heb je overige vragen over de mogelijkheid tot ruiling of retournering van een artikel? Neem dan gewoon contact met ons op.

Ontvangst van de retourzending

Ons team zal de geretourneerde item(s) (dat wil zeggen ongebruikt en in de originele verpakking) na ontvangst controleren en bevestigen.

Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) geven je een kortingsbon, of storten het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten binnen 14 dagen retour, afhankelijk van je wens.

Omruilen:
Wil je het artikel omruilen geef dit dan aan in je email of contact formulier.

Terugbetaling:
Wij crediteren het bedrag naar je bankrekening binnen 5 werkdagen.