Een woord vooraf – belangrijke informatie

Houd rekening met het feit dat het ALTIJD een aangetekend pakket is en je daarvoor dus een handtekening moet plaatsen voor ontvangst.

Als de bestelling niet aan de klant ikan worden afgeleverd en vervolgens aan ons is geretourneerd, ben je zelf aansprakelijk voor de verzendkosten om de levering te kunnen herschikken. We nemen per e-mail contact met je op zodra we het geretourneerde pakket hebben ontvangen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Indien je bestelling voor 16.00u is geplaatst en betaald, wordt de bestelling nog op dezelfde werkdag aangeboden bij PostNL of Bpost.  Een bevestigingsmail met een trackingnummer wordt verzonden zodra je bestelling door PostNL of Bpost is gescand voor uitlevering.

Je kunt dit tracking nummer gebruiken om je pakket op je bestellingspagina te lokaliseren. Heb je een account aangemaakt dan kun je ook nog je bestel status controleren in je persoonlijk account. Zowel bij een geregistreerd – als een gast account ontvang je altijd een email over je bestelling en verzending.

De bestelling wordt normaal na 1 werkdag aan je uitgeleverd, maar er kunnen af ​​en toe vertragingen optreden. Onvoorziene gebeurtenissen die zijn veroorzaakt door onze vervoerders en die buiten onze controle liggen kunnen invloed hebben op de bezorgtijd.

Geen bestelling ontvangen

Heb je de bestelling na 5 werkdagen nog niet ontvangen of is het pakket tijdens het transport verloren gegaan, informeer dan onmiddellijk onze klantenservice op klantenservice@sieraden-website.nl